Allround office support medewerker

FULLTIME OF PARTTIME

Wil jij een afwisselende baan bij een dynamisch en snel groeiend bedrijf?
Ben je enthousiast, creatief en heb je sterke communicatieve skills?
Dan ben jij de nieuwe collega die wij zoeken!

Allround office support

Binnen ons office team hebben wij een plekje vrij voor een enthousiaste, zelfstandige en pro-actieve collega. Je krijgt een heel gevarieerd takenpakket, met de nadruk op sales en marketing ondersteuning. Daarnaast verricht je werkzaamheden op het gebied van inkoop en transport.

Ben jij onze nieuwe collega?

Wij horen graag van je.

PLEZIER

Vrijheid en diversiteit in de uitvoering van je werkzaamheden, geen klant is hetzelfde.

UITDAGING

Je werkt met een brede productrange binnen een groot aantal sectoren, onshore, offshore, internationaal.

ONTWIKKELING

Je werkt in een specialistische markt met volop mogelijkheden jezelf te ontwikkelen.

Jouw taken

  • Vervaardigen van offertes, orderbevestigingen en facturen;
  • maken van inkooporders en bewaken van de levertijden;
  • ontvangen en verzenden van goederen en planning van transporten;
  • relatiebeheer/data-onderhoud in ons ERP systeem;
  • ondersteunende werkzaamheden op het gebied van marketing (op basis van interesse, kennis en ervaring):
    • meten van de klanttevredenheid;
    • (mede) organiseren van evenementen en voorbereiding beursdeelname;
    • content creëren voor social media (LinkedIn, twitter), de website en drukwerk;
    • ondersteunen van de marktbewerking voor ons Duitse filiaal.

Jouw talenten

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau door ervaring en/of een opleiding die aansluit bij de functie
    (commerciële economie, bedrijfskunde of marketing/communicatie);
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (must); beheersing van de Duitse taal is een grote pré;
  • vaardig met Office (Word en Excel); ervaring met Adobe InDesign en Photoshop is een pré;
  • snelle multitasker, gedreven en communicatief sterk;
  • zelfstandig werkend met een goed verantwoordelijkheidsgevoel;
  • klantvriendelijk en collegiaal.

Ons aanbod

Een fulltime of parttime baan (24-40 uur) bij een dynamisch bedrijf. Salaris afhankelijk van opleiding en ervaring. Wij bieden goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een reiskostenvergoeding, fietsplan of sportplan en volop  opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden. Je bent werkzaam in Gemert op een unieke locatie in het centrum.

Het team

Bij HyTEPS werken we met een klein, enthousiast en ambitieus team in een informele sfeer. Samenwerken staat centraal. De communicatielijnen zijn kort en is er volop ruimte voor jouw inbreng en ideeën. Naast taken op financieel, administratief en sales gebied verzorgt ons office team ook de volledige marketing en communicatie.

"Electricity is our passion, optimization the art form that we completely control."

Ben jij onze nieuwe commerciële binnendienst collega?

Wij horen graag van je.